Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A vítězem se stává.. komunikace

Někdy mám pocit, že my lidé si vážně někdy umíme pěkně komplikovat život a přitom by stačilo jediné. Říci si věci prostě z očí do očí, tedy pokud to covidová situace a zdravotní stav lidí zrovna umožňuje.

V životě jsem pochybovala o mnoha věcech, ale moje inteligence k nim úplně nepatřila. Možná to zní pyšně, vím, že nejsem Einstein, ale trochu mi to myslí.

Vážně trochu, protože my lidé spolu komunikujeme ve společnosti různě. Verbálně i neverbálně, mimikou, gesty, pohyby těla apod.

Někdy mám vážně pocit, že některým lidem úplně nerozumím. Ani můj minulý blog nebyl nějaký hluboký vzkaz s nějakým účelem.

Byla to jen moje úvaha nad životem a nad životy lidí, které osobně vůbec neznám.

Nejsem ani expert na mezilidské vztahy. Jsem jako každý jiný, učím se za pochodu a snažím se své srdce uchránit před velkou bolestí nebo nějakým hlubokým pádem.

Myslím, že bez reálné komunikace se prostě neobejdeme, pokud si nechceme zpovzdálí jen něco domýšlet, jako když se soused při venčení psa na nás zamračí a my si myslíme, že to souvisí zrovna s námi a ne s tím, že se třeba špatně vyspal.

Ano přiznávám se, někdy se snažím i před problémem utéct. Něco jako ve stylu, kdo uteče vyhraje.

A myslím, že mě někteří, díky vlastním zkušenostem chápete, že mám na to i právo. Některá rizika mohou být v životě velká.

Na druhou stranu, někdy po tak dlouhé cestě si zasloužíme, aby naše otázky dostaly reálné odpovědi a naopak.

Takže pokud se někdy bojíte některých lidí na něco zeptat, tak to prostě udělejte.

Já vám za sebe slibuji, když už vás k odvaze vyzývám, že se pokusím o totéž.

Nakonec jednou až se ohlédnu za svým životem nebudu chtít najít úspěch nebo nějaké mety, ale budu si říkat, zda jsem našla odvahu dělat a říkat to, co jsem opravdu chtěla.

A zda jsem měla odvahu otevřít své srdce něčemu, co třeba nemusí vyjít.

A pokud se mi v životě něco nepodařilo nebo nepodaří tak vím, že s Boží pomocí budu muset najít odvahu a sílu jak se s tím vyrovnat..

 

Autor: Blanka Fay | úterý 25.1.2022 4:02 | karma článku: 9,59 | přečteno: 305x
  • Další články autora

Blanka Fay

Vyzdvihovat Ivetu Bartošovou až po její smrti je holým pokrytectvím...

V době kdy jsem studovala Mediální komunikaci na vysoké škole články o Ivetě Bartošové plnily každý bulvár. Po svatbě, s dnes již zesnulým producentem Pomejem, mi jí bylo hodně líto.

10.4.2024 v 14:35 | Karma: 35,34 | Přečteno: 3407x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

Jan Bendig by si měl nejspíš začít sypat popel na hlavu..

Bylo to domluvené nebo nebylo? Tak tuhle otázku, si v listopadu po incidentu s moukou během večera Českého Slavíka, dost lidí pokládalo.

23.2.2024 v 15:15 | Karma: 32,10 | Přečteno: 2622x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Heterosexuálové děti mít mohou, ale gayům děti zakážeme?

Po světe chodí spoustu dospělých, kteří své rodičovství nějak nezvládli. Kdyby ano, tak by nebyli plné kojenecké ústavy, dětské domovy či každou chvilku někdo neodložil své dítě do babyboxu.

11.2.2024 v 8:24 | Karma: 29,60 | Přečteno: 3778x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Největší parťák mého života aneb když máte nemocného psa..

Včera jsem se svým psím kámošem bohužel zase byla na veterinární klinice. Před vánoci jsem ho doma našla doslova v krvi a teď se mu to zase začalo vracet.

6.2.2024 v 16:13 | Karma: 23,71 | Přečteno: 596x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Nandej to tomu Soukupovi aneb šílenost jménem Clash of the Stars..

Show Clash of the Stars získává stále více na popularitě. Na včerejší 7 show v pořadí si do sportovní haly pražské Sparty v Praze koupilo lístky přes deset tisíc lidí.

28.1.2024 v 10:47 | Karma: 17,65 | Přečteno: 659x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..