Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když máte za doktora arogantního blba..

Mám horečky a je mi děsně. Horečky jsem neměla už dvacet let, protože moje tělo se dost těžce brání nemocem.

Většinou jsem vybavená a mám doma antivirotika a další léky, kdyby mi bylo špatně.

Bohužel marodím často, ale letos jsem se docela držela, a tak jsem skoro rok u lékaře nebyla.

Jenže už měsíc jsem kvůli práci přecházela nějakou virozu a nakonec jsem k lékaři šla.

Bohužel mezitím můj lékař odešel jinam a já jsem byla přeřazena k jinému lékaři.

Recenze na internetu byli šílené, že pan doktor je arogantní. apod.

Moc se mi tam nechtělo, ale musela jsem.

38 letý lékař se mi během celé prohlídky ani jednou nepodíval do očí. Jednou se mi dokonce vysmál, když jsem řekla, že nechápu preventivní prohlídku.

U svého lékaře jsem byla přes deset let.

Dostala jsem žádanku na krev a nic jsem se nedozvěděla. Jen, že to není covid a ani to není na antibiotika.

Byla jsem nasnídaná, tak jsem bohužel na krevní testy nemohla jít.

Chtěla jít v místě bydliště, jenže pak už jsem se vrhla do práce a na testy skoro zapomněla.

O víkendu mě sklátily  horečky a šílený kašel.

Pokorně jsem v pondělí zavolala do ordinace a přiznala, že jsem testy nestihla a zda má na ně nejdřív jít a nebo dřív jít do ordinace.

Sestra mi řekla, ať jdu nejdřív k nim.

Horečka, šílená bolest hlavy, kloubů, v krku a kašel. Doktor mě prohlédl a neřekl vůbec nic. Jen zabrblal nějaká brochytýdka.

Pěkně mě seřval za ty testy.

Sice jsem trochu to chápala, ale když máte horečku a je vám hrozně, tak bych čekala, že mi aspoň řekne, co mám zatím brát.

Čekala jsem nějaký lidštější přístup

Mám zánět průdušek a můj bývalý lékař mi doporučoval soledum, které si kupuji a předepisoval mi antivirotika, abych furt nemusela běhat na imunologii.

Můj nový lékař se mi při zmínce o soledum vysmál, že je to placebo.

Antivirotika mi nenapíše, protože je to pro obvodního lékaře prý protizákonné.

Podle CRP to na antibiotika není.

Vím, že jsem udělala chybu a nešla na ty testy před týdnem. Zašla jsem na ně tedy dnes a uvidím, co mi zítra lékař po telefonu řekne.

Zatím mám samoléčbu a doufám, že horečka klesne.

Ale až se uzdravím, tak hledám nového lékaře.

Takový arogantní a nelidský přístup si nenechám líbit.

Zvláště od lékaře..

 

Autor: Blanka Fay | pondělí 5.12.2022 11:35 | karma článku: 23,54 | přečteno: 1599x
  • Další články autora

Blanka Fay

Vyzdvihovat Ivetu Bartošovou až po její smrti je holým pokrytectvím...

V době kdy jsem studovala Mediální komunikaci na vysoké škole články o Ivetě Bartošové plnily každý bulvár. Po svatbě, s dnes již zesnulým producentem Pomejem, mi jí bylo hodně líto.

10.4.2024 v 14:35 | Karma: 35,34 | Přečteno: 3406x | Diskuse| Kultura

Blanka Fay

Jan Bendig by si měl nejspíš začít sypat popel na hlavu..

Bylo to domluvené nebo nebylo? Tak tuhle otázku, si v listopadu po incidentu s moukou během večera Českého Slavíka, dost lidí pokládalo.

23.2.2024 v 15:15 | Karma: 32,10 | Přečteno: 2622x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Heterosexuálové děti mít mohou, ale gayům děti zakážeme?

Po světe chodí spoustu dospělých, kteří své rodičovství nějak nezvládli. Kdyby ano, tak by nebyli plné kojenecké ústavy, dětské domovy či každou chvilku někdo neodložil své dítě do babyboxu.

11.2.2024 v 8:24 | Karma: 29,60 | Přečteno: 3778x | Diskuse| Společnost

Blanka Fay

Největší parťák mého života aneb když máte nemocného psa..

Včera jsem se svým psím kámošem bohužel zase byla na veterinární klinice. Před vánoci jsem ho doma našla doslova v krvi a teď se mu to zase začalo vracet.

6.2.2024 v 16:13 | Karma: 23,71 | Přečteno: 596x | Diskuse| Osobní

Blanka Fay

Nandej to tomu Soukupovi aneb šílenost jménem Clash of the Stars..

Show Clash of the Stars získává stále více na popularitě. Na včerejší 7 show v pořadí si do sportovní haly pražské Sparty v Praze koupilo lístky přes deset tisíc lidí.

28.1.2024 v 10:47 | Karma: 17,65 | Přečteno: 659x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové zasévají v Charkově strach. Utečte, dokud je čas, hrozí obyvatelům

23. dubna 2024  18:58

Kreml provádí koordinovanou leteckou a informační operaci proti Charkovu s cílem vyvolat mezi...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..