Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

VLAKR

5. 7. 2010 22:32
Také mám pochybnosti

o smyslu karlovarského filmového festivalu. Pořadatelům se podaří ukecat několik zahraničních herců, kterým zaplatí několikadenní pobyt v Karlových Varech a ještě jim přitom udělí nějakou cenu. K tomu se připojí ještě pár tuzemských hereckých celebrit. Kdysi jsem si říkal: "To zas bude Bolek Polívka týden ve Varech ožralej za státní peníze". Nevím, zda je tam Bolek Polívka i letos, ale jsou tam jiní kamarádi pana předsedy Bartoška.

0 0
možnosti
HD

Husákovo dítě

5. 7. 2010 22:29
Moralizujete také

Stejně jako ten bulvár.

0 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

5. 7. 2010 22:12
Je třeba zarazit dotace filmu od státu

, plat p.Bartošky je příliš vysoký, celebrity se mu máchají v řece a prestiž festivalu pod jeho vedením silně upadá.

0 0
možnosti
S

snaduzdost

5. 7. 2010 23:10
festival ve Varech bez noblesy

nejhorší je, že Česká televize uvádí Bartošku s cigaretou, jak si bafá. Hrůzná podlízavost. To je stejné, jako když Česká televize českému milionáři financuje natáčení filmu, jehož divadelní předloha v New Yorku zaznamenala propad a nezájem. Pak nejsou prostředky pro mladé autory.

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

5. 7. 2010 21:41
filmové umění už od 60. let upadá.

Chybí dobří režiséři, scénaristé, herci. Na to co se zplácá a ušije horkou jehlou se nedá dívat a když ty nulky na sebe nemohou upozornit hereckými výkony, upozorní na sebe pařbou.

0 0
možnosti
P

pěnice

5. 7. 2010 20:52
Přesně to jsem měla na mysli jako autorka,

když jsem tu zprávičku četla a následně viděla i fotografie.Na jedné straně chtějí být světoví jako třeba herci v e světě,promenádují se na červeném koberci,aby se pak ráchali jako puberťáci někde v říčce.Pro mě osobně ale stejně celebrity nepředstavují.Bohužel nemají tu noblesu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..