Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EA

:-) Pardon, ale připadáte mi ve Vašem věku velmi naivní. IO měla právo se ze všeho vypsat ? Ale to přece máme každá.. Soukromě. Takže mohla se ze všeho vypsat (jako každá) a potom svoje stesky spláchnout do záchodu anebo dát přečíst jenom kamarádce. Na duchu by se jí ulevilo beztak, nemyslíte ? Ale to by nesmělo jít o VH a popularitu IO, že ? Nene, ta paní to měla dobře promyšlené. Je to hanba a měla by se stydět. U Vás mě ta reakce nepřekvapuje, zabýváte se velice ráda bulvárem, ačkoliv ho naoko odsuzujute, legrační. Jenom předstíráte, že nepoznáte spojené nádoby ? :-)

7 5
možnosti
Foto

B18l14a63n85k28a 88F75a71y

1. 2. 2013 15:37

ráda se zabývám vlivem médií, a do toho často patří bulvár, hlavně díky svému nákladu a prodeji, který je větší než u seriozního tisku a má i velký dopad..

napsala jsem, že chápu, že se chtěla vypsat, ale neměla to vydávat, protože ublížila hodně lidem, a že já bych tak nikdy neučinila..

0 0
možnosti

Bouře ve sklenici, jo kdyby dopadlo jinak dědictví, to by bylo teprve tóčo;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..