Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Četla jsem před týdnem s ním rozhovor v Instinktu. Popravdě řečeno, jsem mu nějak nerozuměla. A myslím, že tahle póza: mám rád všechny lidičky okolo, nesnáším konzum apod...mu dlouho nevydrží. Je to nějaké momentální pnutí, které odezní.

 Vzpomněla jsem si na vaši oblíbenkyni Lucku V. Jednu dobu žila jako veganka a strašně se snažila všem ukázat, že je to nej směr, zobala zrní..a pak z toho vyrostla.

4 0
možnosti
Foto

Šárko, od tebe bych čekal větší nadhled. Asi se ti víc lípí třeba... Leoš Mareš?

2 1
možnosti
JT

Tak zivotni moudra rozdava kdejaka modelka, jejiz jedinou kvalifikaci je anorexie a pohlavni nevazanost.

5 0
možnosti
PP

P55e42t94r 88P76e53t65r41o62v

3. 10. 2014 13:52

Vynikající! Taky jsem si přečetl několik rozhovorů, a to ani nejsem písničkář, jako vy a třeba tuhle Tomáš. Napsala jste to znamenitě. I já si svá  moudra hledám a definuji sám. Těším se na vaše písničky!

5 0
možnosti
MP

Tomáš mi byl nesympatický hned od začátku svým známým, velmi populistickým a vulgárním popěvkem. Žádná inteligence.

2 4
možnosti
Foto

J19a69n53a 66M82a51j68o83v83á

3. 10. 2014 16:42

Poslechnete si Racka.

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..