Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠT

zato bangovo texty jsou básnická pohádka od Machy...

30 1
možnosti
JN

Tak jsem si tedy poslechl dvě písničky od Ortelu a jednu od toho aktivního pískala. Doposud jsem o ani jednom neměl tušení. Jsem asi stejnej lump nebo jsem měl štěstí, když jsem neshledal nic rasistickýho, pouze pojmenování věcí dle skutečnosti. Od toho pískálka se mi to ovšem nelíbilo, řešilo to jeho problémy, které mě nezajímají.

Doba spěje patrně k tomu, že pokud řeknu cokoliv co zavání vlastenectvím, tak budu patrně nařčen z xenofobie a rasizmu a kdo ví z čeho ještě. [>-]

35 2
možnosti
JP

Paní Fay, máte v tom trošku hokej, zdá se mi.

20 2
možnosti
Foto

Český slavík je anketou ,,Subjektivní Popularity Obsedantních Zpěváků" SPOZ. To, zda umělec umí či neumí zpívat je druhořadou kategorií, která nemá nic společného s oblíbeností, a lze tedy tento druh ankety považovat za neobjektivní.

3 2
možnosti
MC

To je tak politicky korektní, až se mi z toho chce brečet.;-(

12 1
možnosti
Foto

Kolik hlasů měli vítězové? 15 tisíc? Hmm to je moc důležitý turnaj ve zpívání.

2 0
možnosti
MJ

Podle mě měla být tato "akce" už dávno zrušena. Stal se z toho jakýsi MONOPOL GottBílá. No a považovat toho moderátora za vtipného, to snad ani on si o sobě nemyslí. Kdo by to už konečně mohl "odpískat"? Nebo se čeká, až už nebude koho volit?

2 5
možnosti
VJ

Šaškárnu s názvem "Český slavík" jsem naštěstí už mnoho let neviděl a doufám, že k tomu v budoucnu nebudu nucen.

8 4
možnosti
MR

M18a70r76e34k 21R42a80i31d54a

1. 12. 2016 14:36

Blanka Fayse naváží do Ortela, protože "texty jeho skupiny jsou vážně xenofobní, takže nechápu, proč na Slavíku je." Potud v pořádku, blogerka projevila svůj názor a vyrazila na barikády. Co je však zajímavé, v předchozím článku se opřela do TV Prima, kvůli údajné cenzuře pořadu Uvolněte se, prosím. Celý text končí provoláním: "Možná je čas jít opět do ulic! Svobodu si už podruhé vzít nedáme!" Tohle je příznačné chování těch, co o morálce káží. Žádnou sami nemají ...a svobodu, tu by chtěli jen pro sebe.

45 2
možnosti
OM

pekne napsane.. pani Blanka ma chaos nejen ve vnimani svobody slova ale i zakladnich pojmech z politickeho slovniku. Ale to bohuzel vetsina dnesnich kriklounu a ultraslusnych lidi (uvozovky). Jak krasne pisete, odporuji si v myslenkach i projevu. Na jednu stranu svobodu a stesti vsem lidem (i teroristum bohuzel) a na druhou stranu zakaz nehodnych myslenek a proti nim jdoucich nazoru. Dle meho pani projevuje nektere znamky fasismu a komunismu (dohledejte si to v definici onech pasmeru) :) hezky den a Zlaty slavik uz by mel byt tez zakazan kdyz si tam lidi (VIP smetanka) delaji co chteji ne? :)

12 1
možnosti
RB

Já teda ze Slavíka otrávený nejsem (i když je pravda, že jsem přenos neviděl). Mě Slavík už několik roků baví tím, co se děje před a po něm. I tenhle Váš počin do té taškařice dobře zapadá. Třeba tím, jak na začátku víte, že "Slavík je o fanouškovské základně a médiích" a o kousek dál už nechápete, co tam dělá Ortel.

34 0
možnosti
IR

I98v33a 59R95a72k11o92v22á

1. 12. 2016 17:05

Já jsem letos slavíka sledovala právě kvůli oretlu. Jinak s Vašim hodnocením na článek souhlasím komplet.

5 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..