Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FN

Ať se na mne pan Ortel nezlobí, sice děkuje pěkně a civilně, ale texty jeho skupiny jsou vážně xenofobní, takže nechápu, proč na Slavíku je.

Zdroj: http://blanka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=569801

To by mě zajímalo,, co je pro vás xenofobní. Proč myslíte, že xenofobie je protizákonná. Byli členové skupiny trestáni? Ne? Jestliže tedy neporušili zákon (nedošlo k pravomocnému odsouzení), proč by jim nemělo být umožněno vystoupit? A proč myslíte, že zrovna vy máte právo určovat kdo smí a nesmí vstupovat? A proč by se nemohla xenofobní skupina umisťovat v nějaké soutěži kam ji dosadili fanoušci.

Pořád v této zemi platí - "Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá." (čl. 2 Listiny základních práv a svobod)

59 3
možnosti
RC

Nemyslim, ze by mu to Blanka chtela zakazovat, spise se podivuje nad tim, kolik ma obdivovatelu

4 4
možnosti
MS

V čem ten knockout vidíte? 8-o

1. Bílá 2.L.Vondráčková 3. Farna

1. Gott 2.Ortel 3. David (!) :-)

6 0
možnosti
PB

P74e77t69r 24B78r66o87ž

27. 11. 2016 11:17

V minulém blogu se rozčilujete nad cenzurou (u Krause) a teď chcete cenzurovat Slavíka (Ortel)? Takže taková selektivní cenzura jen toho, co se Vám nelíbí? Rv

110 3
možnosti
PK

to jde těmhle kavárníkům a kavárnicím ze všeho nejlíp ... cenzurovat, pomlouvat a dávat nálepky ...

22 7
možnosti
Foto

I42v51a71n 86M34a43r20e16k

27. 11. 2016 11:03

Nebýt tam Ortel p.Fay, tak je to o ničem. . . . pouhopouhý kabaret či estráda jako blahých časů "Ein kessel buntes". Doufám, že príští rok postoupí opět o stupínek výš . R^ [>-]

9 6
možnosti
Foto

I95v91a22n 88M61a61r29e81k

27. 11. 2016 11:07

A propos p.Fay , podle vašich "kriterií", pokud by byl naživu ještě p.Kryl ,tak by si zřejmě ani "nevrzl" ? ;-(

9 4
možnosti
Foto

Pan Ortel tam byl proto, že Slavík je soutěž, kterou rozhodují fanoušci a velká skupina lidí měla na jeho tvorbu zcela odlišný názor, jaký máte vy.

No rozhodují fanoušci, ne vždy tomu tak je, protože jinak by ta pořadí nebyla vždy tak jednoznačná.

Mně zase chyběla písnička od zpěváka, který byl dvakrát na bedně, ale nevystupoval, tak jsem si před spaním poslechla píseň Zůstaň mým domovem, která mě svým textem v žádném případě nepohoršuje, ale spíše osloví.

Jinak pan Sokol byl výborný, ale mladí zpěváci, kteří mají snad jen vysoké sebevědomí, mě neoslovili. Možná proto je pořadí většinou neměnné.

40 1
možnosti
RK

R37a45d13e38k 59K10a75r84a50s

27. 11. 2016 11:11

Přesně tak, dnes se místo písniček oslavujících naší zemi objevují buď totálně přihlouplé popěvky nebo různě přisprostlé. Ortel toto mění a naopak se nebojí ve svých písních použít téma vlastenectví i když většina jejich tvorby je ve formě protestsongů, což je ale zcela legitimní.

6 2
možnosti
VV

Nechápu lidi, kteří mají problém přijmout výsledek jakéhokoliv hlasování.

38 1
možnosti
ZB

Ale divit se snad můžou ne? Já sice beru jako fakt, že skoro vyhrál ortel, ale divím se a nechápu.

0 2
možnosti
PH

Zeptal bych se autorky, zdali by považovala za xenofobní text, v němž by se zpívalo, že při krájení cibule mohou slzet a pálit oči - nejsem xenofobní vůči cibuli? Vždyť ona za to chudinka nemůže, ona taková je. Je to její přirozenost. Je tedy xenofobní, že o tom zpívám?

5 2
možnosti
DK

Tak jsme si precetl text jedine pisne od toho Ortela...ja jeho tvorbu vubec neznam a radio neposloucham, takze jsem to ani omylem nikde neslysel...No, xenofobni text to je, ale zaroven je pravdivy od prvniho az po posledni radek...problem je, ze ta pravda je politicky nekorektni.

39 1
možnosti
JD

J95a65n 29D69v59o56r97a57k

27. 11. 2016 12:35

Nemohl jste ho slyšet v rádiu, prostě se nevysílá!

4 0
možnosti
Foto

Berete to příliš vážně. Jeden hraje "Skákal pes přes oves", druhý zase "Kočka leze dírou", ale tváří se u toho, jako kdyby dohromady předváděli IX. symfonii ...

4 0
možnosti
JP

Jelikož jsem skupinu Ortel do dnes neznal, písničky neslyšel, našel jsem na Google jejich texty. Nepročetl jsem všechny, ale v těch co jsem četl, ani v jednom jsem nenašel urážky někoho, xenofobii atd., prostě to co vám údajně vadí. Myslím, že jste je onálepkovala, bez jediného důkazu.

33 1
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..