Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ve jménu Ježíše Krista byly napáchány nejhnusnější zločiny proti lidskosti,na to bychom neměli také zapomenout...V Irsku to dokonce není tak dávno,kdy tam církev jménem Krista vládla zpusobem,který neměl s láskou nic společného.Evropa je stále více ateistická a to je jenom dobře....

4 7
možnosti
LT

L60u35d61ě97k 39T88o80n73d26r

30. 5. 2018 10:13

Asi zapomínáte, že ATEISTICKÁ Evropa zplodila fašismus i komunismus.

5 0
možnosti
VS

Ježíš Kristus byl ukřižován milionkrát. ve všech válkách se ho každý dovolával a vraždil. Ptám se kdy byl Bůh když šli lidé do plynových komor v Osvětimi? A o jakého boha jde. Amona? Ra? Dia? Šivu? Alláha? či tisícovky dalších které si lidé v průběhu dějin vymysleli?Rv

3 1
možnosti
Foto

Já jako věřící především vůbec nechápu jak lze vůbec urazit nebo ponížit živoucího Boha. Proto mě také neznervózní takové pitomosti jako je uvedení bůhvíjaké hry bůhvíkde. Prostě se odehraje, svět se nezboří. Vaše víra bude nejspíš spočívat na dosti chatrných základech, když Vám nějaká blbost způsobí bebí na dušičce.

4 2
možnosti
Foto

B81l37a31n52k44a 76F15a28y

30. 5. 2018 8:52

Je smutné, že soudíte mou víru, to mi od křesťana nepřijde moc křesťanské..

4 0
možnosti
PK

Pana Halíka jsem vždy poslouchal s despektem ale překvapil mě jako jeden z mála svou pozitivní reakcí na uvedení diskutované hry. Možná by si měli věřící přečíst jeho poselství a popřemýšlet před tím, než začnou odsuzovat a požadovat sankce.

3 1
možnosti
EK

Jediné skutečné poselství hry je: "Dejte nám prachy"!

2 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..