Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takových "odchodů" už tu bylo.:-)

5 0
možnosti
MS

Vaše reakce je docela zajímavá ve světle vašeho minulého článku. Kde přesně je to hledání Boha a vnitřního dobra? Úvahy, že člověk který je ze 70% roku nemocný a 30% zdravý (váš výrok) přestane řešit malichernosti?

0 0
možnosti
Foto

No tak Blanko, pomalu s tou flintou. Admin nemá křišťálovou kouli a logicky neví, že si platíš banku. Krom toho, u každé fotografie máš mít zdroj. Tak že stačilo zkrátka připsat, že fotka je z banky té a té a máš právo zveřejnit. Problém vyřešen, beze stresu.

0 0
možnosti
Foto

B83l98a90n35k40a 68F81a80y

24. 12. 2021 13:50

jasně, ale taky se mne mohli zeptat než to stáhli, víš jak to tu funguje, jaká je čtenost blogu, když to lidé neobjeví, když je to nové a aktuální tak se to k nim nedostane, píšu to v noci, aby se to k lidem dostalo, v ty nejdůležitější hodiny mi to bylo smazáno, stačilo se zeptat, zvlásť, když ten článek je o poselství vánoc a je štědrý den, nepíšu tam, že jsem skvělá a prodávám nový boty.. to už je jedno, zklamalo a není to profesionální od toho admina

1 1
možnosti
JR

J70a60n 76R84á27ž

24. 12. 2021 13:28

Můj počítač, tedy IP adresa byla odpojena od všeho, co souvisí s idnes. Ani Neviditelného psa neotevřu. Bez jakéhokoliv vysvětlení.

Tohle píši z mobilu.

0 0
možnosti
ND

Tak ono stačí k té fotografií napsat příslušné údaje. Uvést autora, nebo zdůvodněný zdroj.

Byly u toho fota ty údaje a přesto byl článek stažen?

1 0
možnosti
Foto

Ani to nepomůže. Převzal jsem graf z novinek, zdroj jsem uvedl, a stejně to nešlo.

1 0
možnosti
VV

Nejen ve vanocni cas. Od te doby co odesel pan Dvorak a Adam el Chaah je to tak, jak to je.

2 0
možnosti
AT

A co kdybyste se ohradila a situaci vysvětlila?

0 0
možnosti
JN

Článek, pod kterým diskutujeme, už stihl administrátor dát do Hydeparku, takže předpokládám, že ho i četl...

1 0
možnosti
Foto

Ono stále platí. za dobrotu na žebrotu. neodcházejte prosím, ti cenzoři nám přece nebudou kazit život.

1 0
možnosti
Foto

Ja už sem pár let radši nedávám fotky žádné. Kromě těch co jsem sám vyfotil.

3 0
možnosti
RK

To je to vážně až tak zlé?

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..