Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ani jsem nečekal, že tak brzo dojde na má slova, když jsem do diskuse pod vaším "rozlúčkovým" blogem napsal "Takových "odchodů" už tu bylo".:-)

0 0
možnosti
AA

Omluva cenzorovy nechápu

0 0
možnosti
AT

Nechcete se nejdřív zeptat těch dětí, jak ty pohádky vnímají? Při vší účtě, jsme už staří a některé věci vidíme úplně jinak než zamlada.

0 0
možnosti
Foto

B16l91a58n29k77a 39F84a12y

27. 12. 2021 6:25

nevím jak se cítíte vy, ale já stará určitě nejsem..:-)

1 0
možnosti
MS

Vaše nejlepší kamarádka už má klid a nic jí nebolí. To je podstatné. Přeju hezké svátky.

0 0
možnosti
Foto

Karma, říkala jsem si, proč blog zmizel.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nezbývá, než podat žalobu pro omezování svobody slova.

Stalo se mi, že jsem ve webových stránkách, které jsem napsal pro zadavatele, jsem použil i text, zadavatelem mi zaslaný. Bylo zle, ozval se původní ;-(autor, zadavatel byl zděšen. Tak jsem se panu autorovi omluvil, text jsem odstranil - a problém jsme ukončili přátelským přáním úspěchů v práci (šlo o rehabilitační metodu).

Lidé, co skutečně pracují na něčem užitečném, s domluvit dokážou. Zejména, pokud danému problému rozumějí.

Bohužel, iDNES není ten případ. Dvakrát jsem redakci upozornil na technické nesmyly, uvedené v článku - nic. Odezva = 0. O pravopisných chybách a pod. nemluvě.

0 0
možnosti
VV

Pochopil jsem, ze musite byt na iDnes autorem, jinak se s vami nikdo nebavi.

Z vlady pana jineho Dvoraka tomu byvalo jeste jinak.

0 0
možnosti
Foto

Pane kolego, až tu pobudete nějaký ten rok, také dospějete k moudrosti, že kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti. Můžete si občas trochu stranou mňouknout, ale jen potichu. Jinak budete, coby špatný vlk, ze smečky zahnán.

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..