Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden fesak dle fotky, udajne zijici v LA mne na FB pred par lety kontaktoval.

Tak jsme to s kamaradem ajtakem prubli. Fotka se nachazela na vice mistech na netu. Nektere s pozadim Karlova mostu byly fotomontaz. Pry pracuje na vrtne vezi jako inzenyr. Zjistili jsme, ze stejna fotka a texty jsou na ruznych seznamkach v Anglii, ve Spanelsku a vsude mozne, pouzival AJ, ale i prekladace do jinych jazyku. Dokonce kamarad nasel odchozi texty z jeho e-mailove adresy, kterou mi poslal: nabizel za poplatek uvery.

Postupne jsem z neho vymamila pod pohruzkou, ze mam adoptovaneho budhistu a toto je blba karma, ze se jedna o hocha, ktery se takto zivi v organizovane skupine nekde v Bangladezi. Strasne se bal,abych to nepraskla policii a strasne se bal sveho sefa. Alespon to tvrdil.. a porad chtel,abych mu odpustila. Tak jsem mu odpustila...:-) Vetsinou nejak vyloudi od tech zen pod ruznymi zaminkami penize. Schvalne jsem se tvarila jako hrozne bohata a on tvrdil, ze mi zajisti dobre investice pres sveho pravnika a chtel vedet, kolik presne mohu investovat. Obvykle ale spis vyloudi penize na letenku s tim, ze jim nekdo na letisti ukradl penize i doklady... Policie obcas varuje.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MK

Já se zase bavím, když mi do e-mailu, do spamu začaly chodit žádosti o seznámení - chlap prý hledá nějakého pěkného chlapa.;-D Zrovna dnes jsem zase jednu mazala. Btw. by mě zajímalo, odkud berou e-mailové adresy. U sebe chápu, nakupuji v e-shopech,/takže nejspíš eshopy e-mailovky prodávají/, ale můj muž nikoliv, přitom nabídek na seznámení má ještě víc než já.;-)

1 0
možnosti
IL

I60v16a45n72a 18L71a30n40c15e

28. 1. 2022 12:15

Takových "inženýrů" a "doktorů" je spousta v Nigérii. Sedí v jedné místnosti, každý z nich má před sebou počítač a jedou, oběti si různě přehazují, pokud návnada nezabírá, tak to zkusí druhý...

Budete se divit, že některé oběti opravdu zaberou. U nás v Americe "frčí" pokud dotyčný mluví trochu s přízvukem, a ženské sedají na lep.

Poslouchala jsem o tom dost pořadů, nehledě na to, že za peníze, které některé oběti posílají, se podporují různé teroristické skupiny. Dokonce ženské skončily u výslechu, protože peníze různě svým "milencům" pašovaly v krabicích od cereal, a je pravda, že takové lži by měl každý prohlédnout a jejich neustále opakování lichotek...

4 0
možnosti
Foto

B23l79a77n50k58a 97F11a38y

29. 1. 2022 5:28

to je síla..

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že nejsem ženská.

O co všechno já takhle přijdu.

0 0
možnosti
MZ

Mužům zas píšou krásné mladé štíhlé blondýnky z Ruska nebo Ukrajiny, myslím že byste si taky mohl přijít na své :-/

0 0
možnosti
PK

Co na to říci? Na Instagramu jsem měl profil, který mi byl zcizen. Ač jsem poměrně pečlivý, tak jsem evidentně někde udělal chybu a přiznám se, že netuším kde. Budiž. Můj problém. Stalo se.

Chtěl jsem tedy svůj účet zpět, ale nešlo to. Můj účet již byl podpořen cizí, mailovou adresou.

Kontaktoval jsem tedy podporu, že mi byl důvod odcizen. Mám na něm několik přátel a fotografií. Není tam však nic, z čeho bych byl vyloženě špatný. Vlastně ani nevím, k čemu by dotyčnému, právě ten můj účet byl.

Největším překvapením však nakonec byla odpověď podpory. Můj zcizený účet nic neporušil, dodržuje zásady komunity a pokud se mi nelíbí že existuje, mám si ho zablokovat, aby se mi nadále neukazoval.

No, pak se jeden nemůže divit, když se nám ty falešné identity množí.

p.s. každou chvíli mi píše nějaká kráska že mě miluje. Ač je evidentní, že je vysoko nad mou laťkou. A to prosím píši s vědomím, že sebevědomí zase až tak hrozné nemám.

4 0
možnosti
MZ

Taky už mám tu zkušenost. Mě kontaktoval fešák z Anglie, nějaký archeolog, vedoucí odborného týmu cestující po celém světě. Zamiloval se do mně na první klik ;-D.Chvilku jsem si s ním psala, protože jsem o tomhle četla, tak jsem byla zvědavá, jak a kdy to přijde a napíše si o peníze. Ale nedotáhla jsem to do konce, asi po týdnu to začalo být únavné a otravné. Ale ta komunikace byla tak primitivně průhledná, že je mi opravdu divné, že na to někdo skočí. Každopádně by to chtělo o těchto podvodnících nějakou velkou kampaň, aby se to dostalo ke všem naivním duším, co posílají lékařům a podobným fešákům na zahraničních misích statisíce.

4 0
možnosti
Foto

B62l91a40n42k85a 95F80a87y

28. 1. 2022 11:36

jasně , já jsem si vyměnila pár zpráv a bylo mi za chvíli jasno, taky to odluky a projevy, jak si třeba nepamatoval, protože to psal několika ženským naráz..;-(

1 0
možnosti
Foto

Paní Fay, na FC mě páni. kteří by se mnou prý rádi navázali kontakt, oslovují často - a většinou je ignoruji. Ale nedávno mě oslovil jeden člověk, který vypadal solidně, podle jeho profilu prý žije v Německu. Psal bezchybně česky a já jsem ho jen tak ze zvědavosti na v messengeru pozdravila. Jeho okamžitá reakce se mi nelíbila, a tak jsem mu napsala, že o kontakt s ním nemám zájem a víc jsem na něj již nereagovala. Jeho reakce mě překvapila. Začal mi vyčítat, proč prý s jsem na jeho požadavek klikla, když o komunikaci s ním nemám zájem. Pak se to ještě několikrát opakovalo (než ho to přestalo bavit). Od té doby už vím, že na požadavky o navazování kontaktu s cizími muži (lidmi) nemám vůbec reagovat, mám je ignorovat. Doporučuji to i vám ostatním. Zdravím Vás, paní Fay. :-PR^

2 0
možnosti
Foto

B46l45a33n16k29a 31F62a22y

28. 1. 2022 10:14

děkuji za sdílení a názor,:-) taky vás zdravím..:-) BF

0 0
možnosti
ND

Takových fešáků běhá po síti spoustu...

Jde o to čemu chceme věřit, jestli jsme tak neodolatelné, že zaujmeme někoho solidního, nebo zda jsme při smyslech a vidíme hned tu nepravděpodobnost a podvodníka. Fb má dost ochranných prvků, které si můžu nastavit, abych mohla mít vcelku klid no a ti, ty, naivní, neopatrní (é) holt nalítnou, no...

U dětí je to samozřejmě něco úplně jiného, tam by měly mít dohled dospělé osoby.

2 0
možnosti
Foto

To je fakt. Dospeli (zeny i muzi) se tim bid pobavi nebo prijdou o penize. Ale u deti to je hruza...

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..