Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Po celebritách požadujeme kromě talentu i morální vzor pro naše děti. Proč? Nejsou lepší než ostatní, jenom jsou víc vidět. Navíc mediální obraz je jenom vrchol ledovce osobnosti. I ten politický špatný.

Je pak na konzumentovi, kterého umělce či politika podpoří. Nebo by mělo být, protože pořád má někdo tendence nás chránit zakazováním. V USA mají cancel culture, v Rusku obnovují totalitu se vším všudy.

3 0
možnosti
ČP

Díky za blog. Na Nohavicu půjdu kdykoliv, na Kluse nikdy.

4 3
možnosti
Foto

R^ Myslím, že byste na Jarkův koncert šla... Je to o srdíčku, jak správně píšete. Absolutně ne o politice nebo o režimu, do kterého se umělci narodili, a každý režim má přece svoje mínusy, ten dnešní "demokratický" jakbysmet. A ten zvýšený zájem nakonec přinese Jarkovi ještě více popularity. Ještě větší boj o vstupenky na jeho koncert. Věřte, že těch rozhorlených a zbytečně moralizujících soudců nebude zase tolik. Jo, a plastici, jejich "hudbu" vnímám jako Vy.

1 7
možnosti
Foto

Je li to o srdíčku, tak tam soudnej člověk nepůjde.

A že by mu to zvyšovalo popularitu si také nemyslím.

7 0
možnosti
PK

Velmi povedený blogR^

5 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MB

Kdysi jsem se zamyslel. Co to vlastně kultura je. Je vůbec pro život potřebná? Dobrá odpověď - Latinsky Cultura = "Vše co je potřebné pěstovat". Vějíř obrovský nevyčerpatelný. Vše proto, aby člověk samotný, byl okulturněn. Stejně úžasné, kdy již náš pra pra dědek. Vymaloval si jeskyni, další zase vystrouhal ideál - Venuši Věstonickou. Své dceři jsem řekl, že nemůže mít byt jako Adolfův bunkr. S vděčností si tedy zavěsila nějaké darované obrazy od táty ...

Čas od času je objeví pojem. Umělci jsou duší a mluvčími národa. Jsou lepšími, poslouchejme je. Jejich slova s tvorbou mají váhu. Ihned vznikne problém - dobře, ovšem které? A co má vlastně člověk obdivovat. Malebnost hlasu, rytmu, obratnost při tahání na harmošku, rýmovaná slova básně? Nebo má přijmout umělce jako celek? Můj typický příklad Alexandrovci. Se zavřenými očima by to ještě šlo. Jakmile spatřím ty uniformy - Je mi špatně !

Staří Řekové hledali ideál, tedy hledám rovněž. určitě to nebude K.Gott. Nepochybný dříč a umný člověk. Nicméně total neodpovědný muž, sexuální predátor. Ženám to nevadí, dobře sladí kávu. Jsou přece taky pro rodinu. Podobně je to s Nohavicou. Nesmírně talentovaný člověk. Čím starší, tím více zblbne. Nejde o jeho selhání, jako donašeče Stb. Jde o tu medaili. Jede do Berlína, přijímá ji od Vůdce, krvavé ruky. Nevrací ji, naopak leští jako Dubové ratolesti od Ády. Vyznavače má, tvorba super. Nic pro mne ovšem, já žádám člověka celého .

A on tady je, dá se s Jarkem srovnat > Josef Kemr. Taky hraje na nástroj. Titul Národního umělce odmítá. V Normalizaci, v plné palbě. Dokonce říká - " Nenavykl jsem byzantským způsobům, abych ruku která bije, ještě políbil a poděkoval". Petr Čepek souhlasí a Rudolf Hrušínský s Martou Kubišovou se přidávají rovněž. Každý, nechť si vybere toho svého. Já volám - "Nechte Mišíka zpívat", i bez medaile ... :-)

5 2
možnosti
Foto

Miroslave, souhlasím, ozvěte se mi, prosím. Děkuji předem.

4 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..