Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Tolik pravopisných chyb... 8-o

0 0
možnosti
JL

"Bartošku" jsem sledoval lehce od začátku její kariéry. Vyhrávala, protože vypadala jako hezká, roztomilá naivka - což taky byla. Potvrdila to svým vztahem s tím divným panem přítelem nakonec, jevil se v Blesku jako psychopat. Vypadala, že je uštvána, ale prý šlo hlavně o alkoholismus. Žena, která nezvládla své ego, pila a pila a snažila se zastavit stárnutí...Možná měla zůstat se Štaidlem - žila s ním ne? Blesk z jejího konce udělal show - nechutné. Podobně ovšem končí na Západě mnoho hvězd - rychlý vzestup, spousta peněz, člověk zblbne, jede chlast a drogy a skončí špatně. Budou jich stovky.

0 0
možnosti
RP

Myslím, že Štaidl nezůstal s ní, přeci jen intelektem byli oba někde jinde. Stárnutí nebyl asi její hlavní problém, byla to pěkná žena až do konce, ale ta slabá vůle k alkoholu.....

0 0
možnosti
Foto

Kdyby nebylo bulváru, tak by Iveta Bartošová zajímala asi málokoho. Hezká tvářička, která uměla trochu zpívat, ale její písničky jsem nikdy neposlouchal. Já měl rád a pořád mám rád Marii Rottrovou. To je paní zpěvačka...

3 0
možnosti
EB

v osmdesátých letech, kdy byla na vrcholu, ještě žádný bulvár neexistoval... to až v devadesátkách, ale i tam se jí dost dlouho dařilo i přes všechno, co si od bulváru užila. o paní Rottrové není diskuse, to je opravdová Lady Soul.. jenže ta měla i to štěstí, že měla a má harmonickou rodinu a sama je osobnost.

0 0
možnosti

Nic ve zlém, ale copak, že jste si na Ivetu najednou vzpomněla? Že by kvůli té minisérii Iveta? Kterou jste možná chtěla trumfnout, navíc s mnohem menšími náklady. Pardon, možná spíš doplnit, protože co jsem zaslechl, tak ona série končí tehdy, když se Iveta dostávala na vrchol. Tak potom ano.

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..