Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně je to úplně fuk. Nějaký Agáty instagram ani TV pořady nesleduji a případné články o tom si přečtu max. pro pobavení. Jaký si kdo s kým vytvoří vztah a jaký je v tom sex, láska nebo prezentace se mě též nijak nedotýká (poroč by také mělo), pokud nepáchá nějak trestné činy, nevidím důvod to řešit nebo se pohoršovat.

1 0
možnosti

Kazdy uznava nejakou svou celebritu. At je to Agata Hanychova (trochu jednoducha, ale atraktivni a popularni), Donald Trump (slizak, ale uspesny, radikalni, s nikym se nes*re), Ryan Renolds (pochybny herec, ale milujici manzel a otec), David Attenborough (zde asi nic negativniho nenajdu, neco jako anglicky Marek Eben), nebo Jakub Vagner (chova se jak c*rak, ale je to drsnak a dobrodruh).

Neexistuje celebrita, co by nebyla v mediich. To by pak nebyla celebrita. A kazda celebrita ma za okny paparazzi, co se snazi zachytit nejaky stavnaty ulovek a prodat ho do medii. Mozna nekteri proste prisli na to, ze je lepsi (a lukrativnejsi) proste vsechno hned zverejnit a nemit za zadkem neustale desitky lacnych fotografu. Neco jako nedavno Blake Lively, ktera zverejnila na sitich fotky sveho tehotenstvi, aby se zbavila fotografu, kteri ji lezli v noci na zahradu.

0 0
možnosti

Jedna věc je ovšem "vykývat" s paparazzii úmyslným zveřejněním soukromých informací, a druhá, prodávat své soukromí a lézt bulváru naproti, jak to dělá Hanychová. To už hraničí s prostitucí.:-/

0 0
možnosti

Jejda, diky za tip..az do dneska jsem ani nevedel kdo to je..honem tam letim sledovat.. :-/

0 0
možnosti
Foto

Jiná doba - ,,host vyhazuje vrchního" ;-) Dnešní mládež je schopná sledovat videa na instagramu a nějaké neznámé yutubery celé hodiny, co hodiny - naše kolegyně v práci celé dny ;-D A tihle VIP na instagramu z toho mají prý těžký prachy, takže i dobří herci dělají reklamu na hadry, krém atd. No natož Agáta, která se nechytne nikde jinde, takže prodá to co jde - od partnera po své tělo (na instáči) ... né že bych jí sledovala, ale někde jsem to o ní četla ;-D

0 0
možnosti

Nečetl jsem ani jeden článek a přesto tím, že na mě Hanychová se Soukupem štěkají každý den, kdykoli otevřu internet, je mám kdesi v podvědomí. Naprosto souhlasím s paní Fay. Nechápu, jak někoho může bavit sdílet s někým své soukromí. Je to vlastně ještě soukromí? Veřejné soukromí? Asi takový protimluv jako pozitivní kritika. Všichni influenceři (česky - vyžírky) mi můžou políbit víte co!? Jenže se jich nezbavíte, ledaže byste se zcela odstřihli od internetu. A to nepoužívám sociální síťě.

1 0
možnosti

Pořád je asi víc článků třeba o fotbale, kde se do detailů rozebírá, jak, kde, kdo kopl do míče, ap., a co? Koho to nezajímá, to přechází a je to.

0 0
možnosti

Škoda toho psaní čárek tam, kde naprosto nepatří. Jinak hezký text.

1 0
možnosti

Přes čtyři stovky? Aspoň je vidět, že se dost nudíte, když Vám tahle osoba stojí za článek i za to, že ty články počítáte.

0 1
možnosti
Foto

B88l73a31n42k94a 42F68a28y

23. 9. 2022 9:48

myslíte, že jsem to já četla?:-) spočítali to jiní novináři..:-)

1 0
možnosti

Jsou lidé, kteří si takové články čtou a pak se nahlas diví, pro koho jsou. Pro Vás, paní Fay. Píšou se pro Vás. Protože je čtete.

Co se bulváru týče, Remarque, myslím že v Černém obelisku, měl pár velice moudrých vět o bulváru. Lidé prostě chtějí žít životy jiných, protože ty jejich jsou šedé a nudné.

Co se "celebrit" týče, tady platí Warholova slova o 15 min slávy. Aby se lidé dostali do novin, dělají horší věci, než že mají v ruce furt mobil a natáčejí se

5 0
možnosti
Foto

B67l54a28n78k15a 95F10a17y

23. 9. 2022 10:15

to je hezké, že jste jistý, že já je čtu..

0 0
možnosti

Mně je jí líto. Nedávno se psalo, že se opět rozšiřuje seznam otců jejich dětí a jak naschvál se bude přeměňovat strahovský stadion. Kde se bude s nimi v budoucnu scházet ? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Já si myslím, že lidi se moc nezměnili. Vždycky byli jedinci, kteří dávali rádi na odiv, co všechno mají a kam to dotáhli a na straně druhé lidi, kteří pozorovali, co je u sousedů nového. Dnes jen nemusíme koukat přes plot nebo večer obcházet kolem rozsvícených oken. Pravda, pro nás, které to nezajímá, je problém se těmto informacím vyhnout. A taky občas zírám, co všechno jsou dnes lidi ochotni vystavit na sociálních sítích ze svého soukromí.

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,41
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..