Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem byl učiteli občas šikanován. A bezmoc naděje, že by to mohlo přestat.

0 0
možnosti
Foto

Já využívám při práci denně hudebku a výtvarku a jsem v šoku z toho, že málokterá učitelka na něco hraje, zpívá, velká část nenamaluje ani kočku...Co se týče TV, maturitní gymnastická sestava mě strašila hodně dlouho, myslím, že učitelky na škole, které mne kdy uzřely v tělocvičně, rovněž. Nikdy jsem při práci nic z toho nepotřebovala... Se šikanou jsem se setkala a bylo to velmi nechutné.

3 0
možnosti
Foto

Pro mě byl zpěv noční můra. Říkám, že zpívám jen v sebeobraně. Netuším, jak jsem kdy mohla dostat zápočet z hudebky.;-D Ale zase jsem uměla výmyk na hrazdě (ale taky měla o 30 kilo míň:-P;-().

Povinný klavír jsem nechápala ovšem nikdy. Měla jsem často chuť ten křáp rozmlátit:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ono se málo ví, jaké jsou nároky na pedagogy pro MŠ při studiu, že je třeba zvládnout tělocvik i hudební a výtvarnou vychovu, nemluvě o psychologii a dalších. Studuji teď tento obor na VŠ, dálkově, a je to podobné. Můžu-li se optat, učíte v soukromé škole?

1 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..