Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mohu autorku ujistit, že totéž se mi stalo před 30-35 lety. Děti jsou stejné, jsou mezi nimi i extrémy. Akorát dnes máme internet a mobily a vše se dá natočit a šířit a taky se to dělá.

Jedna věc je, když dítěti rupnou nervy a v afektu zaútočí a další věc, když se to děje opakovaně a dlouhodobě, cíleně, jako šikana.

Tam také stojí diváci, dospělí nechápou a útočníci jsou často z lepších rodin, stejně jako z těch sociálně slabých.

Jádro pudla je v té výchově a uvnitř rodiny diky nefunkčním vztahům, hranicím a příkladům pro děti.

0 0
možnosti

Včera jsme se v TV dozvěděli, že se vlastně porvaly 2 hnědooké šlapky, které navštěvují ZŠ, k vůli neférovému rozdělení peněz, z jimi realizované prostituce.

;-(;-(;-(

0 0
možnosti

Nebude to tým , že ich kmeni je to bežné ? Príliš vás z toho srdce boli ? Pri tom je to iba normalny prejav v ich komunite , dievča utiekla z polepšovne , utekala ja kamarátkou a tá ju zmlátila za to , e mala s ňou rok-dva nevybavený účet ?

2 0
možnosti

J84a87n 88P63a74v17e82l

1. 2. 2023 2:44

1) divky jsou mene agresivni. Ale kdyz uz se perou, dokazou byt mnohem brutalnejsi

2) jedna se o psychicky narusene deti, jejichz chovani a vzory nejsou vetsinove

1 0
možnosti

My jsme se tedy občas poprali (60.léta), občas se popraly i naše děti (80.léta). Ale rvačky nebyly nijak brutální, kopání do ležícího by už bylo za hranou. Taky jsme po sobě třeba házeli kameny. Dneska jsem ráda, že se nám tehdy nikomu nic nestalo :-)

2 0
možnosti

J57a88n 67V22e55s91e78l76y

31. 1. 2023 16:15

Dofám, že 15 letá má 15+ a že na ní dosáhne zákon.

1 2
možnosti

Nikoliv - podle rodičů měla psychické problémy - a na ty je zákon krátký.

;-(

1 0
možnosti

I11v24a19n 49M71i96n86á59ř

31. 1. 2023 14:26

Jsem z poválečné generace a jako kluci jsme žili v partách. Rvačky mezi nimi byly dost časté, ale nikdy kruté. Kopat do ležícího soupeře bylo nemyslitelné. Po pravdě jsem něco podobného viděl až mnohem později - v amerických filmech. Společnost, která podobné surovosti a nenávistné běsnění - přenáší do své kultury, nemůže být překvapena, že později její mládež .. bude považovat podobnou agresi za běžnou normu.

U dívky, které "snad" v tomto případě zbylo ještě nepatrné procento jakési sebereflexe - můžeme očekávat, že svou další oběť, se kterou se verbálně

neshodne ... ukope k smrti !

6 1
možnosti

Omluva za -, chtěl jsem kliknout na +, ale netrefil jsem se.

0 0
možnosti
Foto

A, kde jste žila posledních několik desetiletí, že se nyní divíte ?

4 1
možnosti
Foto

B60l98a55n74k58a 71F82a93y

31. 1. 2023 22:26

A proč útočíte na mě? Pokud se vám něco v naší společnosti nelíbí, tak s tím jděte něco dělat. Já napsala blog, protože brutalita útoku mě zasáhla..

2 1
možnosti

P90e26t18r 90M78a81t32l57a89s

31. 1. 2023 13:13

Se divíte, přece láska a pravda zvítězila nad lží a nenávistí,jak správně predikoval už VH

0 2
možnosti

Vždyť jsou to jen cikorky, koho to jako zajímá?

2 5
možnosti
Foto

B87l14a71n47k22a 64F94a98y

31. 1. 2023 13:20

nevím jak vy, ale já jsem člověk a ty holky jsou taky lidé pokud vám to nedošlo..

1 1
možnosti
Foto

To je dost všeobecné.Staci se podívat v jakém prostředí se konflikt stal a jakého etnika je brutální pachatelka....to není normální svět.

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS