Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, nevím, ale já bych nechal na soudu, aby se dobral k tomu, zda pan Feri má, nebo nemá čistý štít. Do té doby musí všichni respektovat presumpci neviny. Pak je možné se teprve bavit o dalším...

4 2
možnosti
Foto

U Babiše jste to měl také tak?

3 0
možnosti
MH

M45a87r77t68i91n 15H98o11l26y

15. 2. 2023 12:05

Predpoklada se nevina, ale beda jak mu vinu neprokazou? Co to je za kravovinu?

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k nedostatku relevantních důkazů nezbývá, než provést rekonstrukci na místě činu. ;-D

3 2
možnosti
JK

J54a72n 69K48y20š94k18a

15. 2. 2023 11:21

K tomu klidně může dojít...

1 0
možnosti
JZ

Věřím, že nezávislé soudy rozhodnou spravedlivě.

6 0
možnosti
Foto

To už proběhl nějaký lidový soud?Pokud nebude odsouzen jistě není důvod proč by měl být společenský znemožněn.Ani Vy a ani já jsme u těch situaci nebyli a není důvod neverit verzi kterou se hájí Feri....

2 3
možnosti

A rezignace na poslanecký mandát a opuštění vysoké politiky, kam už se nepochybně nedostane, není společenské znemožnění už teď?

2 0
možnosti
LH

S tím sexuálním zneužitím a říkáním ne, ne si kolikrát mohou ženy samy.

Ještě dříve jsem na několika večírcích také dostal do situací kde jsem mohl mít se ženami sexuální styk.Když několikrát řekli ne, přestal jsem naléhat a "z boje" jsem ustoupil.

Jenže když jsem se pak za několik dní s těmi ženami sešel (myslím tím s každou jednou co jsem s ní byl sám), tak mně řekly proč jsem přestal naléhat, že by bývalo k tomu došlo, akorát "přece musela jsem dělat drahoty aby sis nemyslel, že jsem davajka a dám každému."

Takže ono s tím říkat ne, ne si ženy musí samy rozmyslet kdy to myslí vážně a kdy je to jen slušné gesto aby si chlapi hned nemysleli, že to jsou k... y a ne slušné ženy.Protože přece každý muž je dobyvatel a slušná žena se musí chvíli bránit a nepodlehnout hned při prvním náznaku o sex.

3 0
možnosti
Foto

R92o56m80a98n 90K31o98z34e15l

15. 2. 2023 21:47

Mne kdysi pozvala o 14 let mladší holka na VŠ kolej po posezení u kafíčka, říkala, že to nedělá běžně...a stejně jsem se na ni hned nevrhl, dokud se nezačala svlékat.

0 0
možnosti

Jak píše níže pan Šik, Dominik Feri už je potrestán tím, že je společensky znemožněn. Pokud jde ale o samotné důkazy proti němu, není to moc valné. Z původních mnoha údajných obětí zůstaly jen tři a jak jsem vyrozuměl z TV zpravodajství, veškeré důkazy se pohybují v rovině tvrzení proti tvrzení bez svědectví třetí osoby (na čemž zřejmě Feri staví). Takže je docela možné, že se bude smát i po vynesení rozsudku.

2 0
možnosti
RJ

Jak to tak u těhle situací bývá. Vždy je to tvrzení proti tvrzení.

0 0
možnosti
Foto

Pokud Feri opravdu někoho zneužil, tak to byly jeho fanynky a ty starší byly i jeho voličky. Mladí si mohou posypat hlavu popelem, ale stejně je velmi nepravděpodobné, že se jim příště podaří zvolit správně.

2 4
možnosti
HH

No a přitom ti starší volí správně – toho co nás voje*** všechny a né jen mladé sličné slečny...

2 0
možnosti
DS

Připusťte si, že zklamaná můžete být vy.

Celý velký a výdělečný segment filmového průmyslu ukazuje, že lidé jako Feri jsou v oblibě a že jeho způsob chování a jednání je stále oblíben diváky. Že ho ti lidé chtějí. Biologie Homo sapiens.

0 0
možnosti
Foto

J37a72n 49Š32i61k

15. 2. 2023 9:03

Jedna věc jsou důkazy a druhá jak se ten člověk chová. Nevěřím mu, už jen podle toho, jak vystupuje, dává najevo, kolik měl žen, čímž nám chce asi říct, jak je žádaný, atd.. Včera jsem ho viděl před soudem: arogantní muž s velkým egem. Ať bude odsouzen či osvobozen, trest už dostal. Na veřejnosti je znemožněný, těžko bude žít bez toho, aniž by si na tuhle hanbu někdo nevzpomněl, bude mít potíže se zaměstnáním, atd.. A jestli se vrátí do politiky, pochybuji, že někdo s ním někdo bude mít něco společného a zvolen bude taky těžko. Hezký den

9 0
možnosti
MB

Doufejme. Politika funguje jinak než obyčejný život. Jednoho našeho kamaráda obvinila bývalá manželka, že dceru zneužil. Nic neudělal, soud ho osvobodil, ale na malé vesnici se té pověsti "kdysi podezřelého" už nezbaví. Když se to dělo a soudy probíhaly, bála jsem se, že se půjde oběsit. Rozhodně obvinění ani soud neprožíval s úsměvem. Feri potřebuje ještě posudek psychiatra, i když sociopatie by nebyla polehčující okolností.

1 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 32,35
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..