Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ST

Dobrý den přeji. Váš včerejší blog na mě působil dost netolerantně. To mi asi uvízlo v paměti nejvíc. Dnes to je úplně jiná káva. Jestli to bylo myšleno upřímně a já to nezpochybňuji, tak jen houšť a ......

5 0
možnosti
Foto

B82l21a98n58k11a 53F52a96y

5. 10. 2023 15:24

děkuji za názor..

1 0
možnosti
Foto

Pro mě je otázkou, k čemu lidé věřící v Boha potřebují církev. Jako by církev měla nějaký patent na víru. Autorita, která rozhodne o tom, co je hřích a co ne? A když církev řekne, že homosexualita je hřích tak co? Jako že by M. K. Kopecká neměla šířit víru a lásku jménem církve, když je homosexuálka? Může mít sebevíce předností, ale protože je homosexuálka, tak její postoj k víře se tím znehodnocuje? Věřím v Boha a je mi úplně jedno, co říká církev. Když nám zemřela babička, bylo to pro nás těžký. Byla takový náš rodinný poklad. Farář, který pronesl na pohřbu řeč, s námi pak ještě trávil nějaký čas a povídal si s námi. Bylo to velmi úlevné. Jako by pro tu chvíli sejmul ten velký balvan, který nám všem ležel na srdcích. A kdyby byl homosexuál, tak co by se tím změnilo? Měla bych vytasit krucifix se slovy odstup od mě hříšníku? Potřebujete autoritu k tomu, aby vám řekla, koho můžete uznávat a koho ne?

8 3
možnosti
ŘV

Pak je taky otázka, zda vůbec potřebujete, aby to byl farář (protože faráře farářem dělá církev).

Jestli by nestačil třeba psycholog, nebo náhodný laskavý, moudrý, starší člověk.

2 0
možnosti
Foto

Ano, Bůh miluje i homosexuály. Bůh miluje všechny lidi bez rozdílu. Třeba i toho člověka, který mně z toho či onoho důvodu nesedí.

Stejně tak Bůh miluje lidi levoruké, šihlavé, vozíčkáře, plešaté, zrzavé...

Tvrzení, že homosexualita je hřích vychází z vytržení určitých částí biblických textů z kontextu. Málokdo si už dohledá, že zmíněné citáty ze Starého i Nového zákona se týkají lidí (mužů i žen), kteří v běžném životě žili heterosexuálně, nicméně potřebovali si semo tamo vyhodit z kopejtka něčím netradičním, v tomto případě homosexuálním úletem.

5 1
možnosti
JP

Byl bych rad kdybyste mi vysvetlil , jak se vytrháva z kontextu taková zmínka o homosexualite . Arsenikoites je řecké slovo a neznamená homosexuál - znamená ten kdo vykonává styk ( koitus ) s mužem ( arsen) . Není zde tedy odsouzeno nějaké laskavě či přátelské jednání muže k muži . Pavel konec koncu měl často druhy v práci prave muže , jindy se zmiňoval o ženách s úctou a oceněním . Ale koitus je koitus .

3 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 32,35
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..