Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nějaký čas poté, co mně zemřel manžel jsem měla stejný nápad jako vy, jen ne v "academic" sféře. Velmi rychle jsem tuto aktivitu ukončila, neboť mužů ve věku mého otce (i starších), se tam na mne sesypalo velké množství a málokterý chlap byl ochoten si připustit, že se chce seznámit s vrstevnicí. Kromě "dědečků" tam byl další extrém a to "mlaďoši", kteří potřebovali jakýkoliv kus na sex.

1 0
možnosti

Všichni jsme dělníci na vinici Páně :-).

2 0
možnosti

Autorko proč kádrujete podle výše vzdělání a zaměstnání?

0 0
možnosti

Kádrování je něco jiného pane Knechtovský.

1 0
možnosti

J66i44r34i 34T84i19c89h13y

12. 1. 2022 17:06

Pani Fayova, jestli jste se tam prihlasila jako Fay, tak si mozna mysleli, ze jste muz.

1 1
možnosti
Foto

B89l25a71n69k23a 37F37a15y

12. 1. 2022 17:25

seznamky jsou přece anonymní, jen křestní jména:-)

0 0
možnosti

Ve meste zacinajici smerovacim cislem na 8 je uz skoro 80 let nejvetsi a nejuspesnejsi seznamkou firma vyrabejici elektrospotrebice a pristroje sdelovaci techniky.

Ja vim, CKD uz v Praze neexistuji Tesla ve Vrsovicich taky uz neni, tak nevim co doporucit.

Ale preju at se dobra vec podari.

0 0
možnosti
Foto

Já se nikdy přes seznamku neseznamoval, ale Svou paní jsem potkal na online hře, to je podobné ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jo a seznámili jsme se přes seznamku před 23 lety.:-)

1 0
možnosti
Foto

Věk by asi byl také problém, ale dělník ještě neznamená, že je to buran bez inteligence. Pokud hledáte jen VŠ, máte zřejmě nějaký problém. VŠ není záruka šťastného vztahu.

Mimochodem můj muž je VŠ, ale vzala bych si ho i jako prostého dělníka;-D

4 0
možnosti
Foto

B73l89a14n80k55a 25F29a21y

12. 1. 2022 16:03

Zdravím, no myslím, že problém nemám..:-) já vš muže nehledám, ale seznamka s názvem academic, by se pak měla přejmenovat..:-)

0 0
možnosti

Úsměv v metru do roušky, se těžko odpouští...:-)R^

3 0
možnosti

Seznamky jsou pro ty ostýchavější nebo pro ty, co mají velice úzký výběr. Já jsem takhle našel svého manžela a nedávno to bylo 8 let, co jsme spolu. :-)

3 1
možnosti
Foto

B19l63a10n23k13a 53F94a97y

12. 1. 2022 15:05

si děláte legraci, nebo vážně máte manžela?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 25,41
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..