Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma, až na tu "malost češství". Ventil slabomyslných se musí někde uvolnit a případná "velikost" v podobě zabíjení nevinných automatickou zbraní raději NE!!

0 3
možnosti
Foto

O Lucce jsem nikde neslyšel a nečetl půl slova, jen že podporuje Zemana. Kdo a kde ji prosím lynčuje???

3 0
možnosti
Foto

Jo aha, ono šlo o tu bulvární schůzku se smrtí... Ruku na srdce, vy si myslíte, že to bylo v pořádku? Jen se ptám...

6 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Ne ne ne. Blogeři se dělí na hodné a zlé. Blanka je hodná, a hodná je i Marta Kučíková, které se Blanka nestydí veřejně vyplakávat na rameni na facebooku. Blanko, že vám není blbý otravovat tuhle parádní ženskou, která bojuje jak lev, svými přiblbými bolístkami Rv

6 2
možnosti
Foto

Je zajímavé, že zavírání a otvírání diskusí řeší pouze blogeři, kteří mají problémy s diskutéry - to jest - nesnesou kritiku, mnohdy oprávněnou:-)

 K paní Bílé- nemám jí ráda ani jako zpěvačku (její zpěv je mi nepříjemný,ale chápu, že je třeba se držet na výsluní bulváru, jinak by asi podesáté nevyhrála ve Slavíkovi, protože jen účast v muzikálech to nezachrání (a nové album od ní fanoušek neviděl možná 3 roky, opravte mě, jesti se mýlím, nejsem fanynka).

8 2
možnosti
Foto

mám to stejně...její hlas mi přijde nepříjemně řeřavý....a její proslovy á la malá holčička trapné...politická doporučení nekomentuji vůbec;-)

6 2
možnosti

Tím, že jste se rozhodla neumožnit diskuze pod svýmí blogy, jste se zařadila do dobré společnosti. Je Vás víc, ale taková Bostlová, hovoří za všechny.

9 0
možnosti

Pokud jde někdo navštívit umírající kamarádku před Vánoci,nebere si k tomu novináře.Nevidím k tomu důvod.

19 2
možnosti

POZOR PLACENÉ PR Lucie Bílé

Lidičky moc vás miluji a děkujeme za vysvětlení,už 2 týdny jsem nemohl spát...Ale vlastně koho ta ženská ještě zajímá?Nebyla by tam ještě nějaká pohádka o Artíkovi a Bartošové?Co dělá jak žije,už týden jsme bez zpráv...

6 3
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

B93l56a34n74k60a 27F64a79y

18. 1. 2013 1:10

pane Kavka, myslím, že jste zralý na nějakou odbornou pomoc!!tu v mé diskusi nenajdete, na té fotce cca z roku 2007 není nic falešného a upraveného,

starejte se laskavě o svůj osobní život, já se o svůj také postarám..

4 8
možnosti

Blanko - poslední dotaz: Vy nemůžete mazat naše příspěvky nebo to neděláte?

3 2
možnosti
Foto

B74l59a47n32k92a 21F40a37y

18. 1. 2013 3:15

nevím zda to jde:-) mám vás příště smazat? :-) podle reakcí se stejně brzy pozná charakter člověka a zda chce urážet nebo diskutovat..

je fakt, že od blogerů bych očekávala věcnější diskusi než od běžných čtenářů..

2 2
možnosti
Foto

Bulvár je výborné vyplnění času který člověk tráví na WC. Vřele doporučuji

4 0
možnosti

Neb když se vám načítají data, to je taky super!

4 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..