Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Snažila jsem se žít jako člověk, který nic nepředstírá." Nemyslím to zle, ale prostě to mezi řádky vnímám. Není upřímnější ten přístup vašeho bratránka než váš? On vám volá z auta, když odněkud nebo někam jede. Mohla byste ocenit, že zavolá, ale vy ho za to soudíte. Ve vašich očích tomu telefonátu nedává takovou důležitost, jakou vy byste chtěla. A to přesně vystihuje, proč mi není sympatická církev. Nepřijímá člověka takového, jaký je. Církev neví, co je bezpodmínečná láska. Chce mít z lidí ovce. Dokud člověk není podle té jejich šablony, pak by se měl snažit, aby byl. Když se ale člověk snaží, aby naplňoval něčí požadavky, je to upřímné?

0 0
možnosti
Foto

Řekla jste mu to někdy, jak to vnímáte, když vám volá z auta?

0 0
možnosti

Až se ale jednou ohlédnu za svým životem, tak chci vědět, že jsem snažila žít, jako člověk, který nic nepředstírá.

Lásku, starost, vzájemnost, upřímnost, prostě nic..

Zdroj: https://blanka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=807384

Myslím, že tohle je pro křesťana vyloučené. Křesťanství je založené na pokrytectví.

To co chcete může splňovat nevěřící či budhista. Ale většina toho stejně nedosáhne.

1 1
možnosti
Foto

B37l29a82n61k27a 40F18a58y

8. 10. 2023 16:16

křesťanství je založené na pravdě, lásce a milosti..

Ježíš říká:

Jan 14:6-11 B21

„Já jsem ta cesta, pravda a život,“ odpověděl Ježíš. „Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.

0 2
možnosti
Foto

věk je až nepodstatný. Nakonec, pořekadlo o požáru staré stodoly znali i naši předkové

1 0
možnosti

P22e31t40r 12D61r35a43p88a51l

8. 10. 2023 12:57

Nehodlám nic předstírat a proto mám na profilu 30 let starou fotku

5 0
možnosti

Také mě to napadlo jako první.

2 0
možnosti

Když jste psala o bratranci, připomnělo mi to, dnes už bývalou, kamarádku. Potřebovala si popovídat, měla se špatně. Já všechno odložila, poslouchala a snažila se být oporou. Pak jsem zjistila, že měla mobil nastavený na hlasitý poslech a u toho si dvě hodiny něco šila

0 1
možnosti

T95e17r22e34z41a 66H30o52l77á

8. 10. 2023 14:57

A co jako, proboha? :D naprosto běžně potřebuji zaměstnat ruce, když něco řeším, je to naopak úplně běžné. Stejně jako když volá kamarádka mně a já ji poslouchám, nemusím být 2 hodiny v pozoru, prostě u toho pověsím prádlo.

1 2
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..