Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nějaká Hanychová je mi u zádele. Jsem dalek toho, abych jí podobné ženščiny obdivoval, ale líto mi jí není vůbec. Je to její život. Ať si dělá, co chce. Jenom nechápu ty chlapy, co s ní mají ty děti. Avšak ani ty nelituji. Holt za blbost se platí

1 0
možnosti
MB

Berte to prostě tak, že tahle sorta lidí byla dříve sociální spodina, táhnoucí od města k městu, která se stala "celebritami" jenom díky vzniku filmu, rozhlasu a televize.

Ale myšlení a jednání sociální spodiny jim zůstalo.

3 0
možnosti
MB

Ať chci nebo nechci, informace o jejím životě na mě vyskakují ze všech stran. Přála bych jí, aby našla to, co hledá, ale obávám se, že to nenajde. Jestli doteď nedokázala být šťastná a spokojená v žádném vztahu, nenajde muže, který jí to dá. Jestli nedokáže vydržet sama se sebou, bude pořád utíkat.

1 0
možnosti
MR

Mě zajímá jak dlouho ji ještě může vydržet fanklub co jí sleduje. Přeci jen to začíná být odkvetlá slunečnice. Tím nechci říct, že je stará a ošklivá, ale 4 křížek na krku je už vidět. Bude zajímavé co jí bude živit až se model co má přežije.

1 0
možnosti
MB

No, řekla bych, že ještě nějaký čas ji budou stačit alimenty. Pochybuju o tom, že dostává 1000 na jedno dítě.

0 0
možnosti
Foto

R40o49m21a27n 51K28o14z97e48l

30. 12. 2023 15:34

Čím se vůbec Agáta živí, tím modelingem? Kromě toho, že je dcerou slavné maminky a že má tři děti, každé s jiným otcem, o ní nic nevím.

2 0
možnosti
JK

Tak nejspíš sledovanost na sociálních sítích a na to navázaná reklama, předpokládám.

1 0
možnosti
MV

Zkuste namísto bulváru otevřít třeba Rudisovu knihu Návod na použití železnice. Pak třeba pochopíte, kolik času jste promrhala listováním v článcích o hloupostech.

4 0
možnosti
Foto

B91l93a34n78k16a 73F90a13y

30. 12. 2023 22:28

díky za tip. O Hanychové čtu už jen titulky. Já teď letím na detektivky. Už jsem jich sfoukla přes dvacet za docela krátkou dobu..

0 0
možnosti
Foto

Hanychová má sebeúctu housenky a inteligenci téže housenky v plyšovém provedení. Není důvod ji obdivovat ani litovat. Jedině ignorovat.

3 0
možnosti
JP

Hanychová je ukázkou, jak lze z bezvýznamné nuly udělat pomocí bulváru celebritu.

11 0
možnosti
MM

Mně se to už vzhledem k mému věku netýká, ale domnívám se, že ženám typu Agáty Hanychové je nutné se důsledně vyhýbat, pokud tedy někdo chce být na několik dní slavný v bulvárních mediích, tak proč ne.

4 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli nebudu nekorektní, ale zaslech jsem vtip, že jediným, pod kým neležela, byla pražská tramvaj. Osobně nechápu, jak ji někdo může brát vážně. Asi budu zabanován, takže se na nějakou dobu nejspíše loučím s diskusí.....

15 1
možnosti
MM

Docela by mě zajímalo, jak bude třeba ve svých padesáti letech, kromě několika svých dětech, každé s jiným otcem, bilancovat svůj dosavadní život.

2 0
možnosti
  • Počet článků 399
  • Celková karma 30,19
  • Průměrná čtenost 3894x
 

Jsem věřící písničkářka, textařka, skladatelka a klavíristka. Vystudovala jsem magisterský obor sociální  a mediální komunikace a hru na klavír. 

blankafay.cz | písničkářka, textařka a klavíristka..